Uutiset

ILT-rekrytointi: Customer Support Specialist

Haluaisitko päästä mukaan kehittämään tulevaisuuden varhaiskasvatusyksiköitä ja kouluja, samalla kun pääset tekemään merkityksellistä työtä asiakaspalvelun parissa? Etsimme Sinua, Customer Support Specialist, osaksi ILT Educationin Suomi-tiimiä!

ILT Education on kansainvälinen EdTech-yhtiö, jonka juuret ovat Ruotsissa. Tällä hetkellä toimimme yhdeksässä eri maassa. Suomi oli ensimmäinen maa ILT:n kansainvälisessä laajentumisessa, ja nyt yli 100 000 suomalaista lasta käyttää palveluitamme.

Visiomme on, että jokaisella lapsella on samanlaiset mahdollisuudet oppia uutta. Palveluillamme on suuri merkitys monen oppijan arkipäivään.

Monikielinen kirjapalvelumme Lukulumo on saavuttanut vankan sijan suomalaisilla varhaiskasvatus- ja perusopetusmarkkinoilla. Kuluvana syksynä toimme markkinoille myös uuden, perusopetukseen suunnatun digitaalisen oppimisalustan, Manabuan.

Etsimme nyt Customer Support Specialist:ia osaksi ketterää ja iloista tiimiämme! Pääset tekemään tavoitteellista ja merkityksellistä työtä, jossa autat asiakkaitamme tukemaan lasten ja nuorten lukutaidon kehittymistä ja oppimista.

Tulet tekemään töitä CRM-järjestelmämme parissa sekä e-signeerausten kanssa (Get Accept). Olet ässä asiakaspalvelussa, eivätkä viime hetken muutokset hetkauta sinua. Tulet työskentelemään nopealiikkeisessä ympäristössä, jossa periksiantamattomuus ja palo tehdä töitä auttavat sinua menestymään. Kollegasi ovat kansainvälistä joukkoa – niin Suomesta, Ruotsista, Norjasta, Saksasta, Ranskasta, Isosta-Britanniasta kuin Pohjois-Amerikasta. Siksi on tärkeää, että pystyt kommunikoimaan englanniksi.

Työnkuvaasi Customer Support Specialist -roolissa kuuluu:

  • Tiivis yhteys asiakkaisiin: asiakaspalvelu, tekniset ympäristöt, käyttäjätilien luominen.
  • Vastata siitä, että uudet asiakkaamme pääsevät nopeasti alkuun palveluidemme käytössä.
  • Luoda materiaalia käyttäjäkoulutuksiin, kuten esimerkiksi videoita ja oppaita.
  • Kansainvälinen yhteistyö muiden maiden Customer Supportin kanssa.

Profiilisi:

  • Olet taitava, asiakaslähtöinen ongelmanratkaisija, joka nauttii asiakaspalvelusta.
  • Erilaisissa CRM- ja hallinnointijärjestelmissä työskentely ja niiden välillä sukkulointi sujuu sinulta kuin vettä vain.
  • Puhelin, sähköposti ja chat ovat työvälineitäsi.
  • Videolla ja webinaareissa esiintyminen ei pelota sinua.
  • Puhut ja kirjoitat sujuvaa suomea ja englantia. Ruotsin kielen taito on iso plussa.
  • Osaat tai tahdot oppia lisää erilaisista teknisistä ratkaisuista kuten Google, SSO, MPass yms.
  • Olet tottunut tietokoneen ja Office-paketin käyttäjä.
  • Olet huolellinen, itsenäinen tekijä. Joukkuehenki ja ryhmätyöskentelytaidot ovat oleellisia roolissa viihtymiseen.
  • Kokemus varhaiskasvatuksesta tai koulumaailmasta nopeuttaa työn omaksumista.

Tarjoamme sinulle:

  • Laajan ja vaihtelevan roolin kasvavassa ja menestyvässä yrityksessä.
  • Työn mukavassa asiakaspalvelutiimissä, jossa autamme toisiamme. Avoin ilmapiiri ja kollegan auttaminen ovat meille tärkeitä juttuja.
  • Tärkeä rooli kansainvälisessä laajenemisessa.
  • Yrityksemme avainarvot ovat oma vastuu, työnilo ja jatkuva kehitys.

Työsuhteesta:
Vakituinen työsuhde, kokopäiväinen. Aloitus mahdollisimman pian. Työskentelet joko kotitoimistoltasi tai uusissa tiloissamme Helsingissä, Pasilan Triplassa.

Hakemus:
Lähetä CV:si, hakemuksesi ja palkkatoiveesi Country Manager Miika Sjömanille osoitteeseen miika.sjoman@ilteducation.fi

Lisätietoja työstä voit myös kysyä sähköpostilla Miikalta: miika.sjoman@ilteducation.fi

Täytämme paikan heti oikean henkilön löydyttyä.